2016. szeptember 18., vasárnap

Látogatás Serennél

Mivel a táborban annyira jól éreztük magunkat Serennel és Shizuval, arra gondoltam, hogy fel kellene eleveníteni év közbeni találkozásainkat is. Régen évente többször is utaztunk Debrecenbe, vagy Seren jöt hozzánk, ilyesmire azonban az utóbbi években egyáltalán nem került sor. most viszont kiváló alkalmat szolgáltatott az utazásra a tény, hogy Serennek és Shizunak is születésnapja volt.

Szóval tegnap reggel levonatoztunk Shizuval Debrecenbe, és bár szundikáltunk, sikerült időben leszállni és nem eltéveszteni a megállót. Hamarosan Seren is befutott a biciklijével, és nekivágtunk a csodaszép és izgalmas Debrecennek. Miután megcsodáltuk a villamosokat és a felújított Nagytemplomot, letelepedtünk egy parkban, és onnan nem is mozdultunk órákig. Először is ajándékoztunk. Adtam Serennek és Shizunak egy-egy szupermenő szuperegészséges szupereco-friendly kulacsot, meg egy-egy Robert Galbraith könyvet, ami remélem tetszik nekik, és utána kölcsönadják. Seren és Shizu között is gazdát cserélt egy quinoa-leves, meg bőrradír, instant-süti, tea és macaronos fülbevaló-tároló. Ezután beszélgettünk mindenféle témáról, úgy mint: internetes társkeresés, intimkehely, az őzek vemhességi ideje, és társai. Menet közben Seren beszámolt nekünk a Pepcóról, Debrecen olcsó és nagyszerű mindent áruló üzletéről, mi pedig úgy döntöttünk Shizuval, hogy azt márpedig meg kell néznünk! Úgyhogy a következő állomás Debrecen plázái voltak: az elsőben pisiltünk, a másodikban megnéztük a Pepcót, ami tényleg mindenféle jó dolgot árult és tényleg nagyon olcsón. Voltak ruhák, játékok, papír-írószer és lakberendezés, és egy csomó időt eltöltöttünk azzal, hogy sétálgattunk a polcok között. Végül egy készlet filctollal, illatos gyertyával és egy adag ruhával távoztam, Seren szerzett egy rókás termoszt is magának.

A shoppingolást egy kávézással vezettük le, pontosabban Seren kávézott, Shizu mentás-bodzás-szőlős limonádét ivott, én pedig epres shake-et. Bevállaltunk emellé még egy cupcake-et és egy répatortát is. Miután mindent elfogyasztottunk és ismét megtárgyaltuk az élet nagy kérdéseit, ideje volt visszamenni az állomásra, ahol felszálltunk (a késésben lévő) budapesti vonatra. A hazaúton bőszen set-eztünk Shizuval (rekordot is döntöttünk!) és végül Zuglónál szálltunk le, ahol azt hittem, Shizunak teszek szívességet, de végül nekem jött előbb buszom és jól otthagytam szegényt.

Szuper egy nap volt! Legközelebb Seren jön hozzánk - bár addig még túl kell éljen egy vizsgaidőszakot. :)

1. Lehet, én majd csak linkben hivatkozom minderre, mert te olyan szépen leírtad, hogy én már nem is tudok mit hozzárakni. <3