2017. szeptember 10., vasárnap

Frankfurti kiruccanás

Csütörtökön tettünk egy Centropa-kiruccanást Frankfurtba, amire az egész napunk ráment. Egy workshopot szerettünk volna tartani az egyik ottani iskolában, és maga ez a program csupán három óra volt. Mikor azon gondolkodtunk, hogy hogyan utazzunk ki az eseményre, szomorúan tapasztaltuk Marcellal, hogy a repülőjegyek piszok drágák - ennyi pénzért akár a tengerentúlra is repülhetnénk. Mivel a busz és a vonat a távolság miatt nem jöhetett szóba, végül a valamivel olcsóbb átszállásos repülés mellett döntöttünk, és hogy mielőbb, ott alvás nélkül letudjuk az egészet, még aznap vissza is repültünk Budapestre.

Szóval ez az egész a gyakorlatban úgy nézett ki, hogy csütörtök hajnali fél 4-kor Marcell eljött értem kocsival, kimentünk a reptérrel, elrepültünk Berlinbe, majd onnan Frankfurtba. Volt pár óránk a workshopig, szóval bementünk az altstadtba, és megnéztük azt az egy darab teret és templomot, amiről Frankfurt híres. Megebédeltünk, megkerestük a sulit, és megtartottuk a workshopot. Utána azonnal irány a reptér, ismét Berlin, majd egy gyors tempójú átszállás után Budapest. Négy darab röpködés és Frankfurt megjárása után végül éjfélkor zuhantam ágyba.

Félretéve azt, hogy ez elég fárasztó volt, és túl sokszor nem szívesen ismételném meg, jó érzés volt ezt a napot kicsit kalandosan, az irodán kívül tölteni. A workshopunk jól sikerült, a résztvevő tanárok nagyon cukik és lelkesek voltak, úgyhogy remélem, látjuk őket a következő szemináriumunkon meg a többi programon. Egy újabb európai város pedig - kis csalással bár - de pipa!